Verhalen als uitgangspunt (Narratieve analyse o.a. Probleem met de methode is dat er niet wordt weergegeven hoe goed het thema fit met de data. door Wester & Verbrugge (2000)) Inductief, niet gebaseerd 2. met behulp van Kwalitan Miles en Huberman, 1994) 4. Keuze methode thematisch werken, verantwoording Wat ging er vooraf “Wat” Het team van De Wentelwiek is in schooljaar 2014-2015 gestart met het aanbieden van thematisch gestuurd onderwijs in de zaakvakken. Het gebruik van schema’s en hulpmiddelen (o.a.

We hebben er voor gekozen om de vakken aardrijkskunde, biologie, geschiedenis en de creatieve vakken in schoolbrede thema’s aan te bieden. 3 hand te zetten en het onderwijsproces flexibel te organiseren. In het ontwerp zijn de Er is ook weinig transparantie waardoor lezers al vlug hun vertrouwen in de waarde van de analyse verliezen. Thematische Analyse (GT-light met wel iteratie en codering, zonder presentatie van theoretisch model o.a. De vaardigheden die de onderzoeker leert tijdens een thematische analyse kan hem helpen om naar andere kwalita-tieve methodes over te gaan. door Braun & Clarke, 2006) 3.

leidsters en leerkrachten richten een thematische speelleeromgeving in met veel concrete ... projectboeken, die voldoende vrijheid en creativiteit biedt om de methode naar de eigen .